Halaman

Rabu, 18 September 2013

Shaklee Trial Set Berpantang / Confinement Set

Shaklee Trial Set Berpantang / Confinement Set

Salam n hai semua... Saya ada menyediakan set berpantang Shaklee utk Trial 40 hari. Tentu anda ingin kan yg budget kan... ye lah banyak pakai duit utk bersalin.... Sesiapa pun mampu milik...

Set Lengkap Utk 40 hari berpantang

1)  B-Complex : Asid Folik semulajadi dgn kadar boleh serap yg sgt tinggi dan berkualiti. Kerana Asid Folik Shaklee ini mudah utk di serap oleh tubuh badan kita. Vitamin B adalah Vitamin larut air, sebarang lebihan tidak akan di simpan sebaliknya di singkirkan melalui pencernaan. Mengandungi 8 vitamin B1,B2,B3,B5,B6,B12, asid folik dan biotin. Bermanfaat dlm berpantang dgn menukarkan makanan kepada tenaga, Melawan tekanan, membantu tumbesaran, baik tuk mata, mencegah anemia dan mencegah perlcche (kerekahan mulut).

2)  Vita-Lea@Iron Formula : Kaya dgn multi vitamin dan mineral. Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yg di ekstrak dari sayuran dan buah. Tablet ini di salut dengan nutrisi spirulina. Bermanfaat dalam set berpantang ini dgn menambah tenaga segera, pelengkap nutrisi, melambatkan proses penuaan, mempercepatkan luka dgn sel baru, melindungi organ kita.

3)  Vit C : Setiap tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buat termasuk kulitnya. dan pembebasan 1.5 vitamin buah tersebut kedalam tubuh kita setiap jam. Ia melegakan inflamasi, menetang infeksi bakteria dan radikal bebas. Bermanfaat dlm berpantang dgn mempertingkatkan kedut, menghalang otot menjadi lembik, kulit bersih dan berseri, membina sel darah merah yg sihat, membantu sel darah putih menentang bakteria, menyingkatkan waktu pemulihan, menyekat pembentukan pigmen, memperbaiki insomnia, stress masalah berkaitan mental seperti keresahan dan mengurangkan kolesterol.

4)  Zinc Complex : Bergabung dgn nutrien semulajadi yg lain seperti kalsium dan sebuk alfalfa. Ia sesuai utk pengambilan dlm jangka masa yg panjang. Berkesan dlm mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dr tubuh. Bermanfaat dlm berpantang dgn memelihara metabolisma gigi, pembentukan kolagen utk kulit, kuku dan organ, memperbaiki diabetes, mempertingkatkan sistem imun, mempercepatkan pemulihan luka, membantu dlm pengecutan uterus dgn mengembalikan daya tahannya, memperbaiki radang kulit. Pengambilan zinc bagi ibu yang menyusu turut memberi kesan pada bayi di mana ia membantu anak yang disusukan membesar dengan baik dan mengikut graf pembesaran bayi.

Kami menyediakna kehidupan yg lebih sihat utk semua dan kehidupan yg lebih baik utk sesiapa sahaja.

bubuirfan
Shaklee Independent Distributor
012-9249976 ~ 923092



Tiada ulasan:

Catat Ulasan