Halaman

Sabtu, 1 November 2014

Kebaikan Omega Guard Shaklee

Masuk November sudah. Sekejap je kan nak ujung tahun. Tragedi October yang mebanggakan dengan UV lain dari bulan sebelom nya. Semoga berterusan naik UV bulan ni & bulan akan datang. Insyaallah...

Bulan November bulan Promosi OMEGA GUARD Shaklee iaitu minyak ikan yang selamat & semulajadi. Kaya dengan asid lemak omega 3. Badan kita tak mampu menghasilkan asid lemak ini dengan mencukupi. So perlukan 3 biji sehari untuk menampung asid lemak yang cukup dalam badan kita.

KELEBIHAN OMEGA GUARD SHAKLEE


  • Omega Guard Shaklee dihasilkan menerusi kaedah teknologi terkini iaitu ultratulen bergred farmaseutikal. Maksudnya ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yg dpt memekatkan asid lemak Omega3 paling tulen. 
  • Teknologi ini dapat menyingkirkan bahan bahan bahaya yang terdapat dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri & etc.
  • Nutrisi Shaklee inform yang tak semua pengeluar minyak ikan yang menggunakan penyulingan proprietari tiga molekul kerana kosnya yang tinggi. Hanya Shaklee yang melakukan nya sebanayak 3 kali penyulingan.
  • Omega Guard Shaklee ni tidak di ekstrak dari minyak hati ikan kerana ia mempunyai toksid yang tinggi.
  • Minyak ikan shaklee ini di ekstrak dari ikan yang duduk di air dalam & berair sejuk seperti sardin, mackerel, herring & anchovies. Ikan ikan ini tahap merkurinya terendah. Dan kajian menunjukkan bahawa ikan air sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding dengan ikan yang lain.
  • Omega Guard Shaklee lengkap dgn 7 jenis asid lemak omega 3 yang sangat di perlukan oleh badan kita iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA. Badan kita tak mampu hasilkan asid lemak ini untuk tingkatkan metabolisme kita.
  • Satu sajian Omega guard Shaklee (Recommended daily serving is 3 capsules) membekalkan 900mg asid lemak omega 3 yg perlu ie EPA dan DHA. Berdasarkan jadual dibwh, kandungan EPA dan DHA didalam Omega Shaklee antara yg tertinggi berbanding jenama lain
Sebab tu sangat yakin dengan Omega Guard Shaklee ni yang hasilnya semulajadi & selamat. Supplement terbaik dari shaklee untuk anda.



Dapatkan cepat dengan Promosi bulan November ini. Beli 6 percuma 1. Beli 2 dapat harga istimewa. Jom grab sebelom terlambat.

Sara Rosli
012.9249976
Shaklee Independent Distributor
923092
www.facebook.com/ctsara
www.facebook.com/sararosli83shaklee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan