Halaman

Sabtu, 18 Oktober 2014

Perbezaan SR Vitamin C Shaklee

Salam bertemu lagi...
Harini sangat bertuah bagi mereka penggemar SR Vitamin C 500mg. Sebabnya Shaklee buat prmosi beli 6 botol dapat 7 botol utk harini sahaja (18.10.2014) bersempena dengan perasmian HQ baru Shaklee. 



Tau tak anda yang Vitamin C Shaklee ni tak sama dengan Vitamin C yg lain? 

*  Vitamin C Shaklee Semulajadi, Selamat, berkesan & berbaloi. Di mana setiap 1 tablet akan meresap sebanyak 100mg setiap jam. So jumlah 1 tablet ada 500mg. Makan sebiji je pun dah cukup untuk satu badan.

*  Vitamin C Shaklee ada Bioflavonoid iaitu bahan utama bagi penyerapan Vitamin C dalam badan kita dengan baik.

*  Vitamin C Shaklee ni di gunakan sepenuhnya dalam badan kita dengan kaedah penyerapan secara perlahan lahan yang di perlukan oleh badan kita.


Vitamin C amat di perlukan dalam badan kita kerana setiap hari badan kita akan kehilangan Vitamin C dengan melakukan aktiviti harian. So dengan Vitamin C Shaklee ni dapat membantu tubuh badan kita menyerap balik Vitamin C yang hilang dengan secara berperingkat & berterusan. Di samping itu Vitamin C Shaklee ni dapat membantu dalam menyokong tulang, gusi & gigi yang sihat secara menyeluruh dalam tubuh badan kita.

Manfaat Vitamin C Shaklee dalam tubuh badan kita :

1) Membantu pembentukan kolagen. Sebab tu la pengamal Vitamin C Shaklee ni akan mendapat kulit yang licin, tegang & cantik. Luka pulak  cepat sembuh sebab ia membentuk perhubungan tisu badan yang kuat.

2) Vitamin C menjaga salur darah agar tidak mudah pecah. Mereka yang mengidap darah tinggi amat di galakkan menggambil Vitamin C bagi mengelakkan daripada penyakit strok & jantung tersumbat.

3) Detoksifakasi. Bagi perokok tegar, haruslah mengambil Vitamin C kerana ia dapat mebersihkan darah & mengelakkan buah pinggang anda daripada kerosakan yang teruk.

4) Vitamin C juga berperanan sebagai antistress & interferon di mana stress boleh memusnahkan vitamin c & kekurangan vitamin c akan menyebabkan sistem imun badan kita berkurangan & mudah di serang penyakit.

5) Dalam sehari badan kita tidak dapat menyerap Vitamin C kerana oleh cara pemakanan kita seharian. Menurut kajian, dos yang di perlukan seharian adalah 500mg bersamaan 7 biji oren .



Sudah semestinya Vitamin C Sustained Release 500mg Shaklee adalah pilihan ramai kerana 100% semulajadi, selamat & berkesan.

Mai berhubung dengan chek na. COD Kedah & Perlis. Boleh juga tentang proses pendaftaran ahli & harga istemewa untuk anda.

Sara Rosli
923092
012.9249976
Shaklee Independent Distributor
www.facebook.com/ctsara
www.facebook.com/sararoslishaklee83
ctsara5993@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan